Just another WordPress.com site

bes bile kamu dekat

beslah tak tehingga bile kamu dekat,gaduh pon secara life,tade buffer2,

cubit dagu pon secara nyata,bukan di alam maya,

apetah lagi…ehem2…hanya kite je yang tau kay….

tp kannn,bile kamu dtg kali ni,betul2 buat saya rasa sgt dihargai (walopon kamu bebel ngan marah tiap2 hari)ape yg kamu buat kali ni,telah membuatkan saya,x pe lah,kamu marah je lah saya,semua bebelan kamu tu,sy tutup dengan bende yang kamu telah buat….(buat masa ni,amukan ablasa kamu,saya layankan sajeee)

thnx kamu,sbb….buat seprise besday utk saya,bapok seprise lah,las year,bile apek buat utk saya,saya abah punye terharu,ni,lagi la saya terharu,kamu …

buat utk saya,pastu,semua kawan2 rapat ngan kawan2 bes saya ade pulak tuh, simple mcm tu,mmg saya sukeeeee,

walopon saya tak dapat running shoes(yang saya mmg tak malu nk ,saya tak kisah lah,sbb ape yang kamu bg hadiah kat saya  ngan ape yang kamu buat,saya rase dah cukup dah,

thnk kamu,sbb sayang saya sangat,dalam hidop saya,kamu mmg yang terbaik yang pernah saya ada….terbaik dr segi yang negetip hingga ke positip..

sayang saya pada kamu,mmg tak dapat saya kate ape lagi dah

patut lah x bg saya pegang iphone,nk main game pancing kamu lah,nk nanges saya kat kedai rambut tuuu..uhuk2,

patut lah suruh saya bawak jersey,nex time,kalau kannnn.rambut kamu mlm tu,comel jee,hehehehe,sejuk mata saya pandang kamuuu

pastu kannn,brg yang kamu bagi ni kan,mmg lagi bes dr running shoes,sbb,brg ni,dah la ade engraved,pastu,mmg saya selalu bawak kemana2 lah,mmg dekat di hati dan jiwa saya,

saya sayang kamu sangat,tolong jangan tinggalkan saya ye…muahssss

kamu mmg lagi tinggi dr saya,tp,apesal kadang2 saya rse saya lebih tinggi eh?????

saya nak kamu sajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

Leave a comment