Just another WordPress.com site

Archive for March 5, 2012

perangai makin teruk

saya dapat rasekan,perangai marah saya,dah nk stat semula,sbb saya stress keje?saya makin tak terurus..hmmm,saya nampak lain kot,faktor usia la tu..

kalau org suke sambut birthday,saya pula,rase,ianye adelah seswatu yg menyebabkan kite mendekati hari tua…

saya skrg suke ambil jalan mudah,kalau ada,adelah,kalau x de,malas saya nk layan,

kalau org tu,bertanye,saya akan jawap,kalau masih bertanye perihal yg sama smpai 7 kali,saya akan…begantung pada mood,sekiranye mood masih okey,saya jawap,kalau x okey,harus ade cacian sedikit sebanyak disitu,dan kalau org tersebut terasa,saya akan memulakan perangai hati kering saya..jgn anggap saya kejam,kerana,ade org lain lagi kejma dari saya..

kalau ade je org yg cube memperkotakkatikkan saya,pasti saya akan tenang,sehingg saya rase meluat dan sehinggalah memaksa saya bertindak kasar terhadap mereka dengan perkataan sahaja,janji saya puas,

demm yu syaiton,yg dok bersarang dlm hotak saya

and,maybe faktor dimana saya sgt rindukan buah hati saya,pon salah satu punca kentah apa2 an saya…