Just another WordPress.com site

Latest

coco

kenapa nama dia coco?

sbb dia sedap mcm coco? -wrong answer.

sbb kulit dia warna coco? -teetttt, wrong answer again.

sbb nick name colbie calliat ialah coco…..( sbnrnye ramai sgt kawan aku yang ex derang nama  sama ngan nama coco.)

 

damn i miss u coco

Jangan lagi

Dulu kita dah salah… Penah buat salah..buat bende bodoh… Tiada pertimbangan hidop..

Sekarang umor dah makin banyak…

Cukup lah kita jadi bodoh sekali tu…

Buat salah sekali tu…

Jgn ulang lagi..

Kalau org lain nk ingat kita biarlah…

Yg penting kita jgn buat lagi…

P/s:- setiap kali nk benci seseorang, cpt2 sedekah al-fatihah kat org yg kita nk b nci or kita tau dia benci kita…

Awak 💜 27

Happy birthday…..

Al-fatihah

InsyaAllah… Sy akan dtg melawat…

Kebumi

Bila kawana aku panggil ex dia bukan ” janda”…
Tapi dia panggil “arwah”

Nampak sgt dia dah tanam ex dia dalam2….

Aku…pon dah tanam dia dalam2… Dan bila aku dah start panggil arwah…maka dia mmg dah mati…

Selamat tinggal arwah….

Tipu….

Menipu???
Tiap2 hari menipu… Tipu diri sendiri dan kawan2…
Tipu yang menampakkan semuanya elok2 saja…
Tipu perasaan tu dah takda lagi

Walhal…semuanya masih kemas…
Hati ni hanya sayang dia….
Hanya mahu dia…
Hanyan ingin dia…

Kalau boleh.. Tiap detik nak besama…
Nak bahagia besama…

Tapi apakan daya…
kalau hati tak nak terima…
Kalau dipaksa tiada guna..
Hanya nnt binasa menjelma…

Moved on…
Hati tak moved on…
Jiwa masih statik…
Masih utuh seperti statue of liberty..

Notakaki : this happens to anybody…

Tipu….

Menipu???
Tiap2 hari menipu… Tipu diri sendiri dan kawan2…
Tipu yang menampakkan semuanya elok2 saja…
Tipu perasaan tu dah takda lagi

Walhal…semuanya masih kemas…
Hati ni hanya sayang dia….
Hanya mahu dia…
Hanyan ingin dia…

Kalau boleh.. Tiap detik nak besama…
Nak bahagia besama…

Tapi apakan daya…
kalau hati tak nak terima…
Kalau dipaksa tiada guna..
Hanya nnt binasa menjelma…

Moved on…
Hati tak moved on…
Jiwa masih statik…
Masih utuh seperti statue of liberty..

Notakaki : this happens to anybody…

Awak 💜 26

17.09.2014

17 tahun lepas dr tarikh itu..
Tarikh kite start rase sesuatu..
Rasa yang org lain takkan tahu..
Hanya awak yang saya mahu…

Sampai kini hanya saya yang disini
Tidak menanti hanya mengingati
Rasa itu belum mati..
Selagi hayat.. itu yang pasti

Lama saya tak lawat,maafkan saya…
Tp saya sentiasa berdoa,agar awak sentiasa dirahmati oleh Nya…

Notakaki:17.09.1997-17.09.2014