Just another WordPress.com site

kehebatan saya,saya mmg sangat hebat…

sumpah,saya sangat hebat,sumpah juga saya tipu pasal saya hebat jangan la percaya bidaah semata2 saje tu,kalau ikut akidah,mmg saya layak kene pulau,

tajuk entry tu saje je sa saya nk buang masa saya  yang berada kat opis ni,sedang dalam dilemma macam nyanyian KRU tu,kadang2,saya rasa Yusry sedap gak menyanyi sengau ,tp,skrg,saya tgh marah ngan yury,sbb dia nk kawen ngan lisa suri honey saya,carik ar pompuan yang sebaya dengan dia,walopon Lisa pelat ‘R’ dia tetap nampak comel (mateila saya kene jeles ngan “kamu” saya kejap lagi…

eh,ape saya dah melalut,lantak la,blog saya,

saya tade ape banyak hal pon nak cite,sbb saya rasa sgt hepi ni,bile saya hepi,mesti ade org tgh kutuk saya ni,mau saya dapat pahala masa kat akhirat nnt,kalau dapat bonos atas setiap kutukan org yg kutuk saya dalam bentuk wang kan bes,

satu kutukan = rm1,wah,sungguh mata duitan saya ni…

wadefak,saya kan tadi tgh dilemma,mari saya sambung kedelimaan saya..

ade org offer keje baru pada saya,tp,tatau kontak ke,permenent ke,gaji mcm mne,cuma,dekat ngan umah saya,…

tp,saya sayang keje lama saya gak,sbb ade proj baru nk setat dah….

papehal,tggu increment ngn bonos je laaaa…kalau x de,babai laaaaaa

itu saje…bai

p/s:jgn carik pasal ngan saya,sbb saya pasti buat tak layan je

Leave a comment